Sunday, October 22, 2006

Het was geweldig!

Ik wist wel dat de reünie van het Sint-Pieters-college goed zou worden, maar zó goed? Echt fantastisch om iedereen nog eens te zien en vooral om iedereen zo enthousiast met elkaar te zien babbelen. Omdat ik bijna constant heb zitten werken, heb ik wel wat minder kunnen babbelen met de mensen, maar alleen al zien dat zij zich amuseren, maakte voor mij de avond meer dan geslaagd (ik kan wel geen pizza meer zien ;-> ). Spijtig dat ik vroeger weg moest voor een gewestvergadering, but that's life.

Ik wil Muriel bedanken, want zonder haar hadden we dit nooit tot een goed eind kunnen brengen. De Marnik uiteraard ook: hij zorgde met zijn enthousiasme dat er uiteindelijk zoveel mensen zijn gekomen. Maar bovenal alle oud-leerlingen en leerkrachten die van heinde en ver kwamen om nog eens één avond samen te zijn: BEDANKT en tot binnen 5 jaar!

Foto's volgen!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home