Saturday, October 28, 2006

Huisje huren in Grimbergen?

Ik ga dus verhuizen naar Meise en het huisje waar ik nu in zit, komt dus vrij. Het is een driegevelwoning in de Haneveldlaan in Grimbergen (doodlopende straat) en een échte aanrader voor iemand die alleen of met twee personen (koppel) ergens wil in gaan trekken.


1 inkomhal
1 grote badkamer met ruimte voor wasmachine, droogkast, ligbad met douche en douchegordijn, wc, lavabo en medicijnenkastje met spiegel.
1 ruime keuken met ingebouwde kasten en koelkast, gasfornuis, dampkap en twee pombakken.
1 heel gezellige living met spotjes in het plafond.
1 kamer op het eerste verdiep (boven de living)
1 handige kelder om materiaal in op te bergen

Er is overal centrale verwarming en er is een telefoonaansluiting van Belgacom, kabeldistributie en Telenetaansluiting. Kortom een ideaal huisje om in te trekken alleen of met twee. Als kers op de taart vragen de eigenaars een heel eerlijk prijs. Ik betaal 450 euro/maand. Voor deze locatie in de buurt van alles en deze accomodatie is dit écht een aanrader!

Ben je geïnteresseerd of ken je iemand die geïnteresseerd zou zijn: laat me dan zeker eens weten! Je kan me altijd mailen (mail @ dieterj.be ) . Wil je graag eens langskomen, dan kunnen we dat regelen! Het huisje komt 1 januari 2007 vrij.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home