Wednesday, November 15, 2006

Gamen wordt écht plezant

Kijk, gamen is echt niet mijn ding. Ik vind het enkel plezant als je het speelt met verschillende mensen, maar de meeste games laten dat niet echt toe en daarenboven blijft het een 'ik-zit-in-mijn-zetel'-bedoeling .

Met de komst van de Wii (van Nintendo) gaat dit helemaal veranderen. Ik ben er zelfs van overtuigd dat mensen die helemaal niet geïnteresseerd waren in games, nu met plezier voor hun tv willen staan dansen, spingen, rondslaan, zingen, ... en dat samen met vrienden.

Hoe ze het doen, weet ik niet, maar als het even goed werkt als dit filmpje laat zien, dan belooft het heel goed te worden. En ik heb al wat zaken gelezen over de Wii ... niets dan lof. Zeker eens kijken naar de mogelijkheden in het filmpje!


Toki, ge weet wat te vragen voor uwe Kerst ;-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home