Tuesday, January 30, 2007

Laten zien dat de wereld niet slecht is

Een collega van mij zet zich al jaren in voor de Cliniclowns . Ze kwam vandaag op het werk en ik vroeg hoe het was: "Goed, behalve dat de wereld slecht is", zei ze. Ik vroeg haar om dat te verklaren en ze vertelde dat er voor de zesde keer op rij was ingebroken in de lokalen
van de Cliniclowns. Er was net een actie geweest en er lag nog 600 euro in een kofferke om aan de bank te bezorgen: kofferke weg. Materiaal kapotgeslagen, computers stuk gedaan, ... ge kunt het u al voorstellen. En dat voor de 6de keer. Geld voor alarmsysteem is er helaas niet. Ze gaan nu wel proberen om via sponsoring aan een degelijk alarmsysteem te geraken.

Om te laten dat de wereld wél goed is, ga ik samen met enkele leiders van Chiro Eversheim een fuif te organiseren in Den Droes. De opbrengst daarvan zal integraal aan de Cliniclowns gegeven worden zodat ze hun 600 euro zeker terughebben en eventueel weer een pc kunnen aanschaffen. Datum staat nog niet vast (april - mei), maar wordt zeker tijdig vermeld! Dus je kan dan altijd eens afzakken naar het beste jeugdhuis ter wereld en een steentje bijdragen aan de actie :-)

3 Comments:

At 6:56 AM, Anonymous Anonymous said...

Iedereen weet dat t beste JH ter wereld Den Barcode is uit Wemmel is, ma alleej, als ge een afficheke komt ophangen zullen we afkomen :-)

 
At 7:13 AM, Anonymous Anonymous said...

Alweer een reden om de doodstraf in te voeren. Zo'n mannen moesten ze ophangen...

 
At 2:03 PM, Blogger Da D-Tor said...

Ik zorg dat er een affichke komt :-)

Thanks!

 

Post a Comment

<< Home