Monday, March 05, 2007

Wat een ervaring !

Als er één ding is dat ik kan zeggen over het survivalweekend van 't gewest, dan is het wel dat het een onvergetelijke ervaring is geweest. En vooral een écht survivalweekend, want zonder stroom en water op een wei zitten: oké. Maar zonder water en stroom op een wei zitten met 160 jongeren waar je bij elke stap een 20-tal centimeter in de grond zakt en dit in de gietende regen: das échte survival :-)

Het was een onvergetelijk weekend en het gewest heeft voor de eerste keer zoiets groots georganiseerd. Dank aan alle organisatoren van dit weekend. Het was groots!

Foto's volgen snel, maar aan de film zal wel wat langer gewerkt moeten worden. Ik heb dat immers nog nooit gedaan op pc. Kent er iemand een goed, betaalbaar programma?

3 Comments:

At 1:11 PM, Anonymous Anonymous said...

ge zou u nog verbazen wat je met windows movie maker kan doen. zeer makkelijk in gebruik, genoeg functies voor de hobbygebruiker en gratis! ACDsee is ook wel gemakkelijk, maar daar moet je al wat meer achter zoeken.

 
At 4:46 AM, Blogger Da D-Tor said...

Ik gebruik al een tijdje windows movie maker, maar is nét iets te beperkt. Ik heb hier iets van pinacle gedownload en zal laten weten hoe het is afgelopen :-)

 
At 12:42 AM, Blogger Da D-Tor said...

Pinacle's licentie is al gedaan. Heb daar één uur mee gewerkt en veel gevloekt. Dan toch maar mijn toevlucht gezocht tot Windows Movie Maker die (tot nu toe) nog geen crash heeft gehad. Als dit zo blijft ... schitterend ! :-)

 

Post a Comment

<< Home