Wednesday, April 11, 2007

Matt in België krijgen

Just an idea that popped into my head this morning. Op Itunes het liedje 'Dance Outtakes Song' gedownload van het nieuwe filmpke van Matt Harding. En terwijl ik naar het werk aan het rijden was en met het liedje meefloot, dacht ik: "Die kerel moet gewoon naar België komen, er zijn hier genoeg zalige plaatsen om zijn danske te doen".

Om hem te motiveren ga ik hem dan ook nadoen op allemaal plaatsen in heel België en zelf een eigen montage te maken en die te sturen naar Matt. Mensen die willen meedoen/meehelpen of goeie plaatsen kennen voor om te dansen, please let me know!

Cheers!

2 Comments:

At 11:10 AM, Anonymous Anonymous said...

voor de kerk van Bollebeek!

 
At 5:13 AM, Blogger Da D-Tor said...

Zal ik zeker doen, beloofd!

 

Post a Comment

<< Home