Saturday, June 23, 2007

En Garde!

Donderdag organiseerde het werk een avond voor de klanten en heb ik voor de eerste keer in mijn leven geschermd. Ik moet eerlijk toegeven dat het niet eenvoudig was (ik ben rechtshandig en met mijn RSI-probleem kon ik dus enkel linkshandig schermen), maar het was een hele coole ervaring. Vooral helemaal op het einde: dan was er een battle zoals in Bravehaert waar de twee ploegen tegen elkaar vochten en door elkaar liepen als op een echt slagveld. Ingepakt en gewapend met een ballon op ons hoofd elkaar te lijf gaan. Echt graaf. En de klanten vonden dat ook. Het was een succes.

Daarna nog zeer lekker gegeten en met veel mensen gesproken. Dus een hele plezante avond gehad. De dag erna was het wel wat moeilijker door een tekort aan slaap. Maar het was een goeie dag en ging alles goed vooruit. En slaap inhalen tijdens het weekend zit er precies ook niet echt in...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home