Tuesday, April 01, 2008

1 - 0

Een fervente voetbalfan ben ik niet echt. Maar als de Rode Duivels spelen (en zeker op EK of WK) dan doe ik niks liever dan naar de voetbal te zien in het jeugdhuis met vrienden en een frisse pint. Helaas is dat al jaren niet meer kunnen gebeuren omdat de Rode Duivels momenteel niet het niveau halen van vroeger.

Ik herinner mij nog heel goed mijn spannendste match uit ooit: WK 1994 in Amerika > Belgiƫ tegen Nederland. Een derby van lage landen is altijd een feest, maar wat de Rode Duivels hier presteerden was ongewoon. Ik was toen 11 jaar, maar kan mij alles nog heel goed herinneren.

Rik De Saedeleer was - uiteraard - toen de commentator, een plezier om naar te luisteren. En kijk ... dankzij de moderne technologie kunnen we gewoon de beste momenten uit die match opnieuw bekijken. Zalig!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home