Monday, May 26, 2008

Dibango

Kijk, ik ben geen discotheekganger. Het kost veel (drank is daar duur man), de muziek ik meestal niet mijn ding en je kan er amper een deftige converstatie houden met mensen omdat de muziek onmenselijk luid staat (leve de speciale oordoppen). Maar omdat ik eindelijk de kans nog eens had om Debbie, Yannick, Van Hiel, ... nog eens te zien en de Koen mij heeft kunnen overtuigen, ben ik mee gegaan naar de Dibango in Merchtem. En ik moet toegeven dat het vrij indrukwekkend was om tegen 3u 's nachts de zaal steeds meer te zien vol lopen. Vanaf 3u was er trouwens wel goede muziek met een (naar 't schijnt gekende) discobar uit Leuven.

Goed gelachen, gefeest en (helaas) geld opgedaan. Ik begrijp niet hoe mensen die hier wekelijks naartoe gaan dat financieel kunnen dragen. Dan verkies ik het jeugdhuis met een frisse pint op terras. Maar toegegeven, het was een plezante ervaring! Vooral om de oud-klasgenoten nog eens te zien en ons samen te amuseren.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home