Monday, January 05, 2009

Shazam!

Ik heb enkele dagen geleden een applicatie op mijn iPhone geïnstalleerd die ik werkelijk geweldig vind. En na enkele dagen van testen, kan ik hier posten dat 'Shazam' voor mij de - tot nu toe - beste iPhone-applicatie is die ik al heb gezien.

Ken je het probleem dat je op de radio een lied hoort waarvan je graag wil weten wie het zingt en wat de titel is? Geen probleem! Start Shazam, klik op 'tag', wacht 20 seconden en je hebt de titel. Daarenboven kan je - uiteraard - onmiddellijk het liedje aankopen via iTunes.

Kijk, zulke applicaties maken het leven aangenamer :-) Voor meer info over Shazam, klik hier. Een must voor iPhone-gebruikers, maar ook iPod touch gebruikers (wel tweede generatie + hoofdtelefoon met micro is nodig voor iPod Touch).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home