Tuesday, July 07, 2009

Coldplay op Werchter

Coldplay trad vrijdag op in Werchter. Aangezien ik ze in september ga zien, vond ik het minder erg dat mijn collega Patrik ging kijken. Maar wanneer hij gisteren terug was, had hij toch niet gefilmd tijdens het optreden zeker? Kwestie om mij wat jaloers te maken :-) En dan nog wel een zalig stukske.



Schitterend gewoon! Al dat volk dat met uw lied meezingt, dat moet wel kicken zijn.

Aan de andere kant vond ik het wel graaf dat hij dat speciaal heeft gefilmd om te laten zien. Dus daarom: merci Patrik :-)

2 Comments:

At 11:48 AM, Anonymous Treg said...

Dieter, ge waart echt beter meegegaan man. Een goed optreden van een super groep!

 
At 1:26 AM, Blogger Da D-Tor said...

Jep, I know. Toeme toch :-) Maar goed, ik zie ze in september hè.

Goed te horen dat iedereen zich geamuseerd heeft daar.

 

Post a Comment

<< Home