Friday, August 14, 2009

Afscheid van een vriend

Vandaag hebben familie en vrienden massaal afscheid genomen van Koen, de altijd vrolijke kerel die met iedereen overweg kon en leefde voor zijn passie: de bergsport. Het was een afscheid zoals Koen het zelf gewenst zou hebben: leuke herinneringen ophalen, luisteren naar zijn favoriete muziek, genieten van zijn adembenemende ervaringen op foto, ... en dit samen zijn met zijn familie en al zijn vrienden.

En die waren massaal aanwezig. Ik heb mensen gezien die Koen in bijna 10 jaar niet meer hadden gezien. En toch stonden zij vandaag om 11u paraat om hem een laatste groet te brengen na een mooi afscheid. Voor mij nog eens een bewijs dat Koen met iedereen overweg kon. Dank jullie wel voor de massale aanwezigheid.

Ik wil in het bijzonder de ouders, broer en zus nog veel sterkte wensen in de komende dagen, weken, maanden,... Ik kan hen alvast vertellen dat Koen nooit vergeten zal worden. En dat ik hier niet alleen zo over denk, bewijzen de honderden mensen die vandaag zijn gekomen om afscheid te nemen van een vriend.

Makker, bedankt voor alles!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home