Sunday, December 20, 2009

Sneeuw

Het is voorzichtig rijden de laatste dagen, maar voor de rest is de sneeuw gewoon geweldig. Het zou zelfs kunnen dat ik voor de eerste keer in mijn leven een witte kerst zal meemaken. Maar dat is nog even wachten, op een week kan er veel veranderen. Na een hele dag werken aan een presentatie, ben ik even een luchtje gaan scheppen mét fototoestel. Helaas was het wat te donker (fotograferen met ISO800/1200 was niet echt aan te raden). Maar het heeft wel deugd gedaan.


Daarna heb ik mij bezig gehouden met het voetpad aan de woning schoon te maken. En dat was nog een heus karwei, ik had het alvast een beetje onderschat :-) Anyway, voor mij mag het nog twee weken zo'n weer zijn, zeker voor de kinderen die vakantie hebben. Ik zal wel vroeger opstaan en vroeger vertrekken, geen probleem.

En voila, het voetpad is in orde!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home