Thursday, March 04, 2010

Waar kijk jij naar uit?

Die vraag kreeg ik gesteld door Joris (makker en medeklimmer van Koen) op de presentatie van Yannick in Oudenaarde enkele weken geleden. Hmm, ik kon door niet echt op antwoorden. Ik heb geen vakantie gepland, geen uitstappen, geen zotte zaken. "Dat is eigenlijk niet goed", zei hij. En gelijk had hij. Verdorie, eigenlijk niet echt bij stil gestaan. Teveel met het werk bezig geweest...

Ontspanning is immers ontzettend belangrijk. Ergens naar uitkijken ook. Dus bij deze:
- We gaan skiƫn (zalig, al veel te lang geleden)
- We gaan naar Mumford & Sons (all right!)
- We gaan naar Werchter (4 volle dagen, ik ben benieuwd)
- We gaan naar Londen (Dries zit daar immers nog maar enkele maanden op kot)

Maar naar waar ik eigenlijk het meeste naar uitkijk, is het peter worden van het kindje van mijn zus en Joris dat op komst is. Dat is immers zoveel meer dan al die andere zaken. Zalig, echt zalig :-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home