Saturday, April 14, 2007

907,25 euro !

Het is goed geweest! Dankzij BBC en de fuif hebben we 907,25 euro ingezameld! We staan vandaag in Het Laatste Nieuws en maandag in Het Nieuwsblad. Dank aan alle mensen die zijn geweest om dit initiatief te steunen!

Ik heb mij alleen misrekend met de pisang. Indien er iemand iets kan doen met 9 flessen pisang en 30 bussen fruitsap, laat het mij dan weten. Ik wil gewoon uit mijn kosten geraken, want die flessen en fruitsap heb ik zelf betaald en niet met het geld van de Cliniclowns. Interesse (pisangfan? fuif binnenkort? ...) laat het mij weten!

2 Comments:

At 1:19 AM, Anonymous Anonymous said...

Pisang, yuk, da is zo iets waar ge u ongelooflijk ziek in kunt drinken. Proficiat met de opbrengst!

 
At 1:41 AM, Blogger Da D-Tor said...

Thanks! :-)

Ondertussen is er al een koper. De Pisang gaat naar Chiro Westrode die binnen 2 weken hun Beach Party hebben.

 

Post a Comment

<< Home