Saturday, May 12, 2007

Kansas City Shuffle

Lucky Number Slevin, een zeer recente, maar vrij onbekende film (had er nog nooit van gehoord), maar wat voor een film. Deze hoort gewoon bij de 5 beste films die ik ooit in mijn leven heb gezien. Schitterend gewoon! Ongelooflijk complex, maar op het einde komt alles samen. En een grave cast op de koop toe! Ik raad iedereen aan om vandaag nog naar de videotheek te gaan (nee lopen) en de film te huren. Wel zien dat je in vorm bent, want je moet wel zo goed mogelijk proberen op te letten. En als je af en toe denk: "what the hell?" Dan is dat normaal. Alles wordt duidelijk naargelang de film vordert :-)

Veel kijkplezier zou ik zeggen. Hier is alvast de trailer. Het lijkt een zware actiefilm in de trailer, maar dat ik het zeker niet. Wil je de film kopen? Bij Proxis kost de DVD maar 10,99 euro!

UPDATE: begin geen recensies te lezen op het net, want dan wordt de clou onmiddellijk verklapt. Gewoon gaan huren en kijken is de boodschap!


3 Comments:

At 2:00 AM, Anonymous Anonymous said...

Heb em enkele maanden geleden ook gezien, machtige film. Niet alleen qua inhoud, ook de vorm (manier van in beeld brengen) is heel geslaagd.

 
At 2:01 AM, Blogger Unknown said...

test test

 
At 12:32 PM, Blogger Da D-Tor said...

Het werk nog zenne Marnik :-)

Inderdaad, is masterpiece (muziek ook trouwens goe gekozen)

 

Post a Comment

<< Home