Monday, April 30, 2007

Lang weekend?

Neen, helaas geen lang weekend, maar het weekend mocht wel langer geduurd hebben. Het was druk, druk, maar wel graaf.

- Vrijdagavond lang op terras gezeten en zelfs telescoop getest om naar de maan te zien (maar niemand kon met dat ding werken, iemand een idee hoe je zo'n spul scherpstelt?)
- Zaterdag nog aan een website bezig gezeten en mijn financiën in orde gebracht (moet ook eens gebeuren).
- De Aldi gaan bezoeken om inkopen te doen voor de infobrunch van het gewest
- Alles thuis klaarzetten, kuisen en jawel ... strijken (bah)
- Ontdekt dat ik terug kan hoofdrekenen (mits even oefenen)
- BBQ en vergadering met het gewest (which was very nice)
- Retro-fuif van Westrode bezocht (also very nice, ik voelde mij daar ontzettend jong :->)
- Meer dan 15 personen over de vloer gehad om te brunchen op het terras mét zalig weer
- Opruimen en geleend gerief terugbrengen.
- Tent in Westrode helpen afbreken (alhoewel al het werk al gedaan was, dus die hebben daar heel snel gewerkt)
- Enkele consumpties gedronken bij de Puzzes

En vanavond evaluatie van Aspitrant in Lennik... Gelukkig kunnen we het morgen wat rustiger aandoen.
Infobrunch van 't gewest bij mij thuis

0 Comments:

Post a Comment

<< Home