Thursday, June 07, 2007

Dansen met Matt!

150ste bericht en wat voor één! Je zal waarschijnlijk wel weten dat ik een fan ben van Matt, de gast die al dansend de hele wereld rondtrekt. Ik had hem enkele maanden geleden gemaild dat hij naar België moest komen om aan het Atomium te komen dansen.

Deze week krijg ik toch geen mail terug zeker? Hij komt naar hier volgende week en gaat aan het Atomium dansen! En het beste ... ik mag meedansen :p Wel daarvoor neem ik met alle plezier een dagje congé :-) Graaf, echt graaf!


Ik ben daar gaan rondneuzen en heb de beste plaats gevonden die ondertussen is goedgekeurd. De enige voorwaarde is: 'you have to dance very badly'; No problem at all!

Voor zij die zijn bekendste filmpje nog niet hebben gezien: ik post het nóg maar eens (maar met alle plezier ;->)

3 Comments:

At 4:30 AM, Anonymous Anonymous said...

Wanneer komt em exact?

 
At 3:43 PM, Anonymous Anonymous said...

Als ik in uw plaats zou zijn: ik zou voor de Carlton move gaan!
http://www.youtube.com/watch?v=T3ANUkOyDNQ

 
At 3:43 PM, Anonymous Anonymous said...

zei Arnout die per ongeluk op enter duwde toen hij zijn naam moest invullen... :)

 

Post a Comment

<< Home