Tuesday, June 05, 2007

RSI, bah

Het heeft even geduurd vooraleer ik nog eens iets heb gepost, maar ik zit hier met een RSI-hand (een muishand zoals ze zouden zeggen). En het doet verdorie geen deugd. Ik zit de hele dag op het werk achter de pc en kan dus moeilijk niet met de muis werken. De oplossing? Ik muis nu al enkele dagen links en hat gaat steeds beter en beter. Alleen het typen is ook vervelend. Mijn rechterhand werkt ook niet naar behoren. Ambetant, ambetant!

Als er iemand daar ervaring mee heeft, laat gerust iets weten!. Tips zijn uiteraard ook welkom.

1 Comments:

At 3:39 AM, Anonymous Anonymous said...

Nen trackball! Uw hand blijft stilliggen, naar 't schijnt is dat veel beter om RSI te vermijden en is 't nog nauwkeuriger ook eens ge ermee weg zijt.

En dan afwisselen he.

 

Post a Comment

<< Home