Friday, August 10, 2007

Op 3 dagen bouw ik de stad terug op...

Gisteren hadden we een vergadering voor een nachtspel van dit weekend met leiders van Chiro Eversheim. Na de voorbereidingen nog wat blijven hangen met een frisse pint en Stijn haalde een reportage aan over een kerel in een helikopter vloog over Rome (45 minuten) en daarna op 3 dagen de hele stad tot in detail natekende, zonder enige foto, zonder enige video. Gewoon de 45 minuten in z'n achterhoofd toen hij over Rome vloog. Ik had de reportage niet gezien, maar geloofde het wel omdat er nu eenmaal hoogbegaafde mensen zijn op deze wereld.

Heel toevallig stootte ik dankzij Stumble op die reportage. En na ze gezien te hebben moet ik echt wel zeggen dat het ongelooflijk is wat die gast heeft gedaan. See it for yourself, zou ik zeggen!

2 Comments:

At 1:36 PM, Anonymous Anonymous said...

Al enkele keren tegengekomen, ongelooflijk.

 
At 1:34 AM, Blogger Da D-Tor said...

Indeed; Stel dat ge dat kunt doen: alles wat ge ziet gewoon perfect onthouden.

 

Post a Comment

<< Home