Friday, September 21, 2007

Eten, drinken, feesten

U weet niet wat doen dit weekend? Dan kan ik u enkele activiteiten aanbieden:

- Dit hele weekend is het Droesrock in Eversem (in samenwerking met Chiro Eversheim)

- Zaterdag is het in Wemmel Spel zonder Grenzen van Chiro Wemmel

- Zaterdag kan je eveneens goed gaan eten bij Chiro Malegijs op hun eetfestijn

- Zaterdag (jawel, nog dezelfde dag!) kan je ook nog gaan fuiven bij Chiro Londerzeel (Nuit de la Folie)

Den deze gaat het dan ook moeten houden bij schilderen, het hele weekend lang. Mijn ouders hebben mij geholpen toen ik ben verhuisd, nu is het mijn beurt om hun te helpen bij het schilderen na de verbouwingen. Maar toch is passeren bij de andere zaken om iets te drinken, kan nooit geen kwaad hè :-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home