Friday, January 04, 2008

Fwd.:

Ik heb een hekel aan e-mails die je krijgt van mensen die je kent waarin gevraagd wordt om deze door te sturen naar zoveel mogelijk mensen, want anders zal er iets gebeuren. Het gebeurt bijna wekelijks. En je vertelt dan aan de mensen dat dit gewoon hoaxen zijn, maar telkens hoor je: "het moest toch maar eens waar zijn ..."

Ik heb een coole post gevonden die vertelt over het afgelopen jaar en de bekende e-mails samenvat. Graaf om te lezen of zoals de schrijver het zelf zegt:

IF YOU DO NOT COPY-PASTE THIS BLOGPOST WITH YOUR LEFT HAND IN AN E-MAIL IN THE NEXT 10 SECONDS AND SEND IT TO AT LEAST 8500 PEOPLE, A GIANT DINOSAUR FROM SPACE IS GOING TO EAT YOUR FAMILY TOMORROW AT 5.30 PM SHARP, NO MATTER WHAT TIMEZONE YOU ARE IN.

Ik heb het geprobeerd, het is niet gelukt. Ik zal dus maar mijn familie verwittigen dat er een dinosaurus hen zal komen opeten om 17u30... :-)

Enjoy!

2 Comments:

At 5:26 AM, Blogger Unknown said...

Oh boy, die zet ik klaar als draft voor de volgende kettingmail :)

 
At 5:39 AM, Blogger Da D-Tor said...

Indeed, ... alleen begin ik ik mij af te vragen wat voor soort dinosaurus het gaat zijn. Ik hoop dat het dan spectaculair wordt > een T-Rex ofzo ;-)

 

Post a Comment

<< Home