Tuesday, December 16, 2008

J'aime polluer?


Ik moest vandaag voor het werk naar Nossegem. Wanneer ik van de ring naar de E40 richting Leuven wil gaan, schiet er een zwarte BMW X3 voor mijn neus die nog snel wil inhalen om ook op de E40 te geraken. Op zich dagdagelijkse kost, want er zijn heel wat mensen die wachten tot op het einde om zo de file te vermijden (die ze zelf deels veroorzaken). Maar op de achterkant van die wagen plakt er gewoon een sticker met 'j'aime polluer'. Dit heb ik nog nooit gezien. Iemand die vol trots vermeldt dat hij graag vervuilt. Ieder zijn ding, maar dit vind ik er toch over gaan. En dat terwijl Pietel zich terecht afvraagt of het allemaal niet wat milieuvriendelijker kan.

Foto van genomen en nog eens ontdekt dat een iPhone daar niet echt voor dient.

2 Comments:

At 5:57 AM, Anonymous Anonymous said...

Ja en nee.

Ik heb namelijk ook de pest aan al dat hypocriete gedoe van de milieumaffia.

Iedereen blijft maar naar de andere kant van de wereld reizen en zijn auto gebruiken om naar den bakker te gaan...

 
At 11:43 AM, Anonymous Anonymous said...

My mother saw what must have been the same car in Brussels (can there be more then one person this stupid in all of Belgium?). It makes me sad that this person cares so little for the people around him/her. Thanks for pointing out this outrageous behavior!

 

Post a Comment

<< Home