Wednesday, May 06, 2009

The West Wing

Ik ben volledig in de ban van The West Wing. Deze schitterende serie geeft een kijk achter de schermen van het Witte Huis. Met schitterende scenario's en acteurs die gemaakt zijn om hun rol te spelen, is dit het beste dat ik in de laatste jaren heb gezien (niet dat ik echt veel televisie kijk, maar bon :->).

Het was via een collega op het werk dat ik kennis heb gemaakt met de serie ("Dit is echt iets voor u'). Ik heb één aflevering gezien ... en het was om zeep. Op enkele dagen tijd een heel seizoen erdoor. En deze ochtend kreeg ik het tweede seizoen. Dus we kunnen weer voort. Een echte aanrader voor iedereen die van snelheid, knap camerawerk, goeie dialogen, sterke acteurs, maatschappelijke onderwerpen en politiek houdt. En ja ... er zijn 7 seizoens, dus ik ben nog even bezig :-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home