Thursday, June 24, 2010

Publiek geheim

Dinsdag 22 juni, 10u44. Toki belt. "Kunt gij vanavond mee komen figureren voor een documentaire op Canvas? Niets echt acteren, gewoon iemand fusileren. We spreken om 20u af in de Nationale Plantentuin van Meise."

Aankomen om 20u en iedereen stond daar al in volledig kostuum. Blijkbaar was het al om 18u30 en aangezien ik tot 19u30 op het werk was, kon ik niet meer meedoen. Maar dat was geen enkel probleem. Ik vond het al plezant om er gewoon te zijn.

Vrij veel volk aanwezig: 1 regisseur, 1 geluidsman, 1 cameraman, 1 styliste, 9 figuranten en nog een begeleider. En dat allemaal voor een scène van waarschijnlijk 10 seconden. Heel leuk om nog eens mee te maken, dan besef je pas waarom de aftiteling van een echte film zo lang is.

Voorlopig nog geen idee wanneer de aflevering zal verschijnen. Ik zal het eens aan de figuranten moeten vragen. Ik laat het nog wel weten :-)

PS: De foto's van de iPhone 3G zijn écht van slechte kwaliteit, maar bon.


1 Comments:

At 12:00 PM, Anonymous Wim said...

Stoem da ik da gemist heb!!

 

Post a Comment

<< Home