Sunday, September 05, 2010

To Do lijst op iPhone

Een goede 'to-do-lijst' op de iPhone. Ik heb er al verschillende gedownload en verwijderd. Te complex, te eenvoudig, te gewoon, ... Ik was nog niet gestoten op de ideale applicatie. 2 maanden geleden stootte ik op onderstaand filmpje en vond het een geweldig idee om een to do list te koppelen aan een RPG-spel.

>

De applicatie is nu uit. Ik heb het gekocht en ben nu op weg om mijn quests tot een goed einde te brengen :-) Ontwikkelaars die banale zaken als een 'to-do-list' creatief kunnen vertalen, daar ben ik wel fan van. Ik ben benieuwd wat ik allemaal ga meemaken. Nu ben ik nog maar een 'stumpy dwarven miscreant', maar binnenkort wordt dat anders.

Eerst wel nog dingen 'doen'. Zoals mijn appartement een stevige poetsbeurt geven. En dat met dit mooie weer ... Maar goed, als we dan punten krijgen is het goed (et voilĂ , het werkt :->)


0 Comments:

Post a Comment

<< Home