Tuesday, June 12, 2007

Graaf!

Het was gewoon ongelooflijk graaf. Met allemaal onbekende mensen staan 'dansen' aan het Atomium: schitterend gewoon. De televisie was er (ben zelfs geïnterviewd :p) en er zijn ook interviews afgenomen door Melissa (vriendin van Matt). Allebei heel vriendelijke, oprechte en vooral dankbare mensen.

Ze hebben de laatste 6 dagen gezeten in Madrid, Lissabon, Parijs, Brussel en nu komen Keulebn, Munchen, Krakau, Tel Aviv, ... aan de beurt. Een hele organisatorische onderneming. Chapeau!

Als aandenken heb ik ze echt belgische chocolade gegeven (Leonidassen), Duvel, Jupiler, een cd met enkele Belgische muziek en een kortfilm over ons land van de federale overheid. Zo kunnen ze heel België toch ontdekken op die ene dag.

Ik heb zelf wat liggen filmen en laten filmen en moet dus nog een filmpje maken. Hier alvast een foto als bewijs :-) Filmpje volgt.

Een hele grave ervaring, ben heel content dat ik ben geweest!

Cheers!

PS: Uiteraard mijn T-shirt van het gewest aangedaan om wat reclame te maken hè ;-)

2 Comments:

At 2:06 PM, Anonymous Anonymous said...

Miljaar, ik was vrij maar was het (uiteraard) glad vergeten.

 
At 12:21 AM, Blogger Da D-Tor said...

Jammer, want ge hebt iets gemist en het was niet ver voor u :-s

 

Post a Comment

<< Home