Wednesday, July 04, 2007

Iets met racen in Francorchamps

Mijn collega heeft 3 tickets van de Belgian Touring Car Series in Francorchamps gewonnen, maar kan niet gaan. Aangezien niemand op het werk kan of geïnteresseerd is (7 juli moet ik naar een trouw en zelfs al had ik geen trouw, dan zou ik nog niet gaan), heeft ze aan mij gezegd dat ik ze mag uitdelen: gratisch ende voor nietsch.

Laat mij weten of je er in ben geïnteresseerd. De uitnodiging geeft je toegang tot de algemene ingang alsook de paddock (geen idee wat dat is). Enige voorwaarde: een grave foto nemen op het event om te bewijzen dat je er was :-) Laat maar iets weten!

4 Comments:

At 5:12 AM, Anonymous Anonymous said...

Dju ik zit ook met nen trouw, anders graag. De paddock is trouwens het afgesloten stuk naast het parcours, waar de pits op uitgeven, waar het support personeel en voertuigen (en officials en VIPS) rondhangen.

 
At 1:02 AM, Anonymous Anonymous said...

Crap, k zit ook met nen trouw :(
Anders direct! BTCS is kicken... de Touring-versie van den Belcar :-)
Echt de moeite!

En marnik heeft bijgeleerd zie ik :D

 
At 8:15 AM, Anonymous Anonymous said...

Twee jaar geleden had ik daar ook nog nooit van gehoord :)

 
At 9:05 AM, Blogger Da D-Tor said...

Amai, er zijn hier precies veel trouws de laatste tijd. heb ook mijn vierde op nog geen 2 maanden

 

Post a Comment

<< Home