Monday, September 24, 2007

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut

Zaterdag met 't gewest naar de chirofuif van Londerzeel geweest. Goeie fuif, maar van zodra we binnenkwamen had ik al door dat de kwaliteit van de boxen niet echt ne vette was. Het werd erger doordat er regelmatig van deejay werd veranderd en dat de ene persoon al iets kwistiger was het de volumeknop nóg hoger te draaien.

Gevolg? ... Ik zit hier al 2 dagen met een constant getuut in mijn oor. Echt verschrikkelijk ambetant. Ik dacht dat het zou overgaan na een dag, misschien twee, ... maar het ziet er zo niet naar uit. Heeft er iemand tips of ideeën hoe je hiervan afgeraakt of ben ik gedoemd om mijn hele leven met een tuutend geluid te leven?

3 Comments:

At 6:22 AM, Anonymous Anonymous said...

Das tinitus he....
Ga normaal wel weggaan, of t moet zijn da je echt permanente beschadiging hebt opgelopen.... That would suck, kan k uit ervaring zeggen....

 
At 9:23 AM, Blogger Da D-Tor said...

Ja, ik had er ook al van gehoord op een reportage in 'Overleven'. Ik vreesde de er al voor. 'k Hoop wel dat het effectief gaat weggaan. Misschien best van die speciale oordoppen kopen om ergers te voorkomen...

 
At 2:33 PM, Anonymous Anonymous said...

Of simpele oordopjes, kosten 5 frank 't stuk ofzo.

 

Post a Comment

<< Home