Monday, January 28, 2008

Floris Bakker

Als je vandaag naar de televisie kijkt, lijkt het alsof men meer en meer de marginale medemens in de kijker wenst te zetten ... met hilárische taferelen als gevolg. Dankzij Arnout en Peli heb ik een nieuwe marginale medemens gevonden, misschien wel iemand die nu al in de top 3 van 2008 past: Florris Bakker, de zingende frituuruitbater uit Asse. Ik ga er geen woorden aan vuil maken, bekijk gewoon zijn 'Frietlied'. Man, man, man toch ... Let vooral op de gebaren bij zijn lied...



Hij is dan ook al op Ring-tv, JIM-tv én de VTM geweest. Bangelijk interviews, marginaliteit alom (let vooral op de zin: "Ik wil wel teksten met inhoud, da wel")! En als kers op de taart ... zijn persoonlijke website! All right!

5 Comments:

At 5:32 AM, Blogger Arnout Everaert said...

Floris rocks! en ook Rudy Sylvester is niet te vergeten natuurlijk...

 
At 6:48 AM, Anonymous Anonymous said...

Eej eej, ni lachen met Asse he!
En Rudy Sylvester for Burgemeester van Asse!

 
At 7:16 AM, Blogger Da D-Tor said...

Ik rij nu nog liever naar Asse om frieten te gaan eten al was het maar omdat je er een gratis zangconcert bijkrijgt :-)

Btw.: Ik heb Rudy Sylvester ook al in actie gezien: Steengoed!

 
At 8:28 AM, Anonymous Anonymous said...

Wa ne winner.

 
At 2:19 AM, Anonymous Anonymous said...

zijn tv-optreden had k al eens gezien, maar nu ik weet dat hij ne website heeft ben k helemaal fan.

Floris ftw!

 

Post a Comment

<< Home