Monday, January 21, 2008

FM-tuner op iPod?

Omdat ik nu al een hele tijd een vrij fervente iTunes-gebruiker ben geworden(okay: traag en log programma, maar heel gemakkelijk om aan nieuwe muziek te geraken), moet ik regelmatig (eigenlijk voortdurend) nieuwe cd's branden voor in de wagen. Omdat ik dit vrij belachelijk vind om voor 2 liekes telkens een nieuwe cd te branden, vraag ik mij af of het interessant kan zijn om een iPod te kopen samen met een FM-tuner. Nu lees ik hier heel wat review wat alle soorten FM-tuners, de één vol lof daar waar de ander (over hetzelfde product) het product helemaal afbreekt.

Heeft er iemand al ervaring met een FM-tuner? Alvast bedankt!

PS: Neen, een nieuwe autoradio gaat niet, want deze is ingebouwd. Het had veel denkwerk bespaard :-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home