Monday, June 09, 2008

Better than the iPhone...

... the new iPhone

Kort samengevat: hij is dubbel zo snel én aan de helft van de prijs! Vanaf 199 dollar! En op 11 juli ligt hij in de winkel ... in België! Jep, jep, ... ik heb al een besluit genomen. Eerst natuurlijk zien hoeveel geld de iPhone in België zal kosten. Maar toch ... ik kijk er al naar uit :-)

Nog geen keynote op de apple-site te bespeuren. Gelukkig zijn er altijd freaks die met hun gsm filmen en het onmiddellijk op youtube posten. Enjoy!

UPDATE: ik lees net dat er ook een GPS in zit: ideaal voor Google Maps! Great!
UPDATE II: en mijn .mac-account wordt automatisch een Mobile-me-account! Greater!

2 Comments:

At 11:44 AM, Anonymous Anonymous said...

Alleh, den Dieter is helemaal gepakt van de marketing machine van Apple :)
Toegegeven, met die specs ist wel een beest. Nu alleen nog een beest van een batterij, want nix is zo lastig als weinig uptime met ne gsm.

 
At 2:50 AM, Blogger Da D-Tor said...

En ondertussen komt hij al niet meer tegen 11 juli :-/

Dan maar een uit Amerika laten komen?

 

Post a Comment

<< Home