Sunday, June 15, 2008

En waar is VT4?

Ik kijk thuis naar de televisie via een digitale antenne en kan dus enkel de openbare omroep ontvangen. Voor het EK is dat een probleem, want dat wordt via VT4 uitgezonden. Maar geen probleem ... want er is Zattoo: online tv kijken en ze hebben La Une, La Deux en VT4 en Vijf TV. 

Of misschien zeg ik beter: 'hadden'. VT4 is sinds gisteren plots weg. Verdorie toch, dan had ik een mogelijkheid om naar de voetbal te kijken. Op de website staat dat het nog toegankelijk is, maar in het programma zelf niet. Ik vraag me enkel af waarom dit is gebeurd. Er zijn nu juist gevoelig meer kijkers, dus meer reclameinkomsten ... Wie nog een oplossing zou weten? Laat maar komen!

4 Comments:

At 5:42 AM, Anonymous Anonymous said...

VT4 is jammer genoeg al een paar dagen van Zattoe verdwenen.

De reden hiervoor is mij een vraagteken....

Jambers!!

 
At 5:46 AM, Anonymous Anonymous said...

Ahja, voetbal kijken op La Deux ;)

 
At 7:38 AM, Blogger Da D-Tor said...

Thanks! Dat ik daar nog niet aan heb gedacht :-)

 
At 2:54 AM, Blogger olivier said...

Dear Zattoo users,

A bit of explanation...
Upon request of VT4, we currently have to prevent access to VT4 during
EURO 2008 games. We are trying to find a solution with VT4, and hope
to be able to offer you the channel in its entirety again soon.

Olivier

 

Post a Comment

<< Home