Monday, September 08, 2008

Achteruit rijden in tunnel van Brussel

Gisterenavond reed ik om 23u30 naar huis van een vergadering in Brussel. "Ik neem even de tunnels, dat gaat sneller" dacht ik. Verkeerd gegokt, want ik was de tunnel nog maar net in gereden en alles zat muurvast. Ik kon niet meer naar voor of achter, want er waren onmiddellijk verschillende wagens achter mij. Waarschijnlijk was er een zwaar ongeluk gebeurd.

Gelukkig waren er ook politiewagens bij. Na 10 minuten wachten maakten zij de weg achter ons vrij (met andere woorden, zo blokkeerden de kleine ring volledig) zodat wij achteruit uit de tunnels konden rijden. Dat was eens een andere ervaring :-)

Ik moet duidelijk dringend een gsm met fototoestel hebben zodat ik hier foto's van kan nemen...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home