Monday, January 26, 2009

Sint Jacobsschelp

Ik eet het nooit meer.

Ik weet dat ik niet goed reageer op week- en schelpdieren en het is vrijdag weer eens bewezen. Eén Sint Jacobsschelp eten en ik ben mezelf niet meer. Met als gevolg dat ik dan ook nog de start van een ontspanningsweekend met het Verbond mis. In bed liggen en medicijnen nemen, meer niet.

Gelukkig ging het de volgende dag al veel beter en ben ik in de namiddag dan toch kunnen vertrekken naar de Ardennen.

- Brouwerijbezoek (met een gids met een scherpe (lees irritante) toon in haar stem en flauwe grappen over kabouters)
- Goed gegeten (neen, geen weekdieren) in een plaatselijke brasserie
- Lang ontbijt (mét suikerbrood, was dát lang geleden)
- Zalig autospel in de rit naar de laatste activiteit
- Astronoom gaat uithangen in Mira, echt de moeite!

Dank aan de organisatoren. Helaas van de slechte start, maar ik ben wel blij dat ik nog ben kunnen afkomen.

2 Comments:

At 2:08 AM, Blogger Arnout Everaert said...

weekdieren overleven het weekend niet he.

 
At 4:44 AM, Blogger Da D-Tor said...

Ik had het moeten weten :-)

 

Post a Comment

<< Home