Thursday, February 26, 2009

eSBee 2009 - Eerste indruk

Lang geslapen vandaag, want het was meer dan nodig. Gisteren laat teruggekomen van 5 dagen eSBee, een cursus voor jonge leiders en leidsters. Ik ben zelden zo moe gewees, gelukkig dat ik vandaag nog verlof heb :-)

Het was een geweldig eSBee op een grave locatie (Brink, huis van de Scouts). Ik kan hier heel wat neerpennen, maar probeer het kort te houden:

Dank aan alle deelnemers voor hun enthousiasme, in het bijzonder mijn eigen leefgroep 6. Ik ben onder de indruk van zaken die jullie aan bod hebben gebracht.

Dank aan de Eva, Sarah, Nina, Klaar en Pieter om Gewest Zizo op IeKaa te vertegenwoordigen. Het was fijn om leiding van je eigen gewest te zien.

Dank aan alle begeleiders voor hun inzet en voorbereidend werk. In het bijzonder Griet mijn medebegeleidster, Esther met wie ik de zangstonde heb gemaakt en de Stijn voor het megagrave avondspel.

Dank aan de 3 AC's die zorgden dat alles vlot verliep en wij altijd ons materiaal op tijd hadden. Je beseft pas hoe gemakkelijk dat is als alles goed draait.

Uiteraard is er een website waar er binnenkort heel wat foto's en een filmpje op komen: www.esbeebrabant.be. Hier is alvast een teaser die ik heb gemaakt :-) Enjoy!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home