Tuesday, January 27, 2009

Chemische reactie

Vandaag een half dagje verlof genomen. Ik weet het, de dagen verlof zijn dun bezaaid, maar ik wou dit absoluut eens meemaken. Els en Steven deden vandaag de verdediging van hun doctoraat. Vier jaar lang werkten ze beide aan hun eigen doctoraat aan de Universiteit van Gent. En vandaag was het zover: de presentatie en verdediging van hun werk.

Kijk, ik ken nu eens niets van chemie. Ik heb er dan ook weinig van verstaan. Maar ik ben werkelijk overdonderd over de kennis en kunde van Els en Steven. Niet alleen over hun werk en presentatie, maar ook van het antwoorden op de vragen van de jury. Ik garandeer ik dat die proffen het hun niet makkelijk hebben gemaakt. Maar hoe ze telkens de zaken konden weerleggen ... bangelijk!

Bij deze wil ik hun dan ook nog een proficiat wensen en veel succes op hun nieuwe jobs! Ik ben blij dat ik dit meegemaakt heb.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home