Tuesday, April 20, 2010

De 'Goemanizer'

Ik kocht 2 jaar geleden een digitale ontvanger voor mijn televisie. De eerste maanden ging alles vlot, maar daarna had ik te veel storingen. Ik zit hier waarschijnlijk op een slecht punt waar ik soms RTBF 1 en 2 goed ontvang, soms de één en Canvas. Vrij vervelend wanneer je naar iets wenst te kijken en na een half uur je beeld plots verdwijnt.

Dit weekend ben ik op BXL gegaan en heb ik 's avonds nog de vrachtwagen van Steve mee liggen uitladen. Hij vertelde dat hij net dezelfde ontvanger als mij heeft en nergens last mee heeft. Dat komt omdat hij onder de antenne een gewone ijzeren plaat heeft geplaatst. Meer niet.

Ik kreeg een ijzeren plaat mee, heb zonet alles geïnstalleerd en heb een perfect beeld, alle kanalen. Leve de 'Goemanizer' zou ik zeggen. Thanks Steve!

2 Comments:

At 4:37 AM, Blogger Unknown said...

Waar BXL toch allemaal niet goed voor is he.

BTW goed gepresenteerd de zondag, het was vetjes :-).

 
At 9:41 AM, Blogger Da D-Tor said...

Thanks, het was al spannend genoeg :-)

 

Post a Comment

<< Home