Saturday, July 07, 2007

Net zoals vroeger

Gisteren was ik gast bij de leiders van Chiro Eversheim voor een geweldige BBQ. De leidersBBQ was altijd de échte start van de vakantie toen ik nog studeerde. Voor er de laatste week werd doorgewerkt aan het kamp was er even tijd voor ontspanning en BBQ.

De bedoeling was dat we gisteren allemaal spellekes gingen spelen zoals vroeger, maar bij het eerste spel (voetbal) liep het helaas mis. Iemand zijn knie uit de kom... Ambulance moeten bellen en naar ziekenhuis brengen. Gelukkig dat er binnen de leidersploeg een verpleger is die razendsnel heeft kunnen reageren. Ik had het nog nooit gezien en ik ben daar niet echt zo ne goeie in die dingen.

Daarna hebben we dan maar alles op het gemakske gedaan: rustig gegeten (dank u wel aan de bakkers, 't vlees was zeer goed). En als kers op de taart nog een schoon cadeau gekregen dat nu al een plaatske heeft bij al mijn andere chirozaken.

Bedankt voor gisteren allemaal! Was heel graaf om elkaar nog is te zien!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home