Wednesday, July 04, 2007

Winamp !

Ik gebruik nu al enkele jaren Itunes omdat het in der tijd zeer nieuw, modern en gebruiksvriendelijk was mét op de koop toe een zeer goeie online shop. Maar de laatste tijd ben ik er steeds minder tevreden over: te traag, vreet geheugen, ... Daarenboven crasht Itunes de laatste dagen heel regelmatig en ben ik terug gegaan naar the good old Winamp. Content dat ik dat ik het heb gedaan (tot nu toe :->). Dus als je op zoek bent naar een hele goede mediaplayer, surf dan snel naar www.winamp.com en download die handel. Je zal er geen spijt van hebben!

2 Comments:

At 1:02 AM, Anonymous Anonymous said...

alleej, k gebruik winamp al lijk vanop mijne 486 :-)

 
At 1:22 AM, Blogger Da D-Tor said...

Ik blijf er nu ook bij zenne. Maar ze hebben wel geen online MP3-shop. Nu ja, zo erg is dat ook weer niet ... :-)

 

Post a Comment

<< Home