Wednesday, September 24, 2008

Zwembad van de ambassade

Ik was vandaag een route aan het plannen om naar een klant gaan. Ik gebruik naast map24 (zeer goed) de laatste tijd ook Google Maps. En wanneer je dan op satelliet klikt, krijg je - zoals gekend - het satellietbeeld te zien. Handig om op voorhand een parkeerplaats in de buurt te zoeken.

De straat waarover ik het heb is de Tervurenlaan in Brussel: de straat van de bedrijven en vooral ambassadeurs. Kom ik daar toevallig toch geen gigantisch gebouw met vooral gigantische tuin tegen (als je weet hoeveel de grond daar kost per vierkante meter ...) met in het midden van die tuin een zwembad in de vorm van een hart. Kijk hier zelf maar eens. Ik zou eens moeten zien van welk land dit de ambassade is :-)

Ik denk dat ik dit ga opsturen naar dé Google Earth-blog bij uitstek. Ga daar zeker eens kijken, want je komt er plezante, merkwaardige en grappige zaken tegen!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home